[ubuntu-dk] Ubuntu bod til "Open source-software i det offentlige"?

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Tir Mar 10 09:59:04 GMT 2009

Hvad der lige skete der er eg ikke klar over, men det har aldrig været
lettere at få fri. Det plejer  at være en kamp når man skal have sig en
friddag, men den 19 der var det bare super, og nyd din fridag.

Så må jeg vist hellere lege lidt med edubuntu på eee-top'en.

rent praktisk med ssh osv, hvis vi skal kunne vise dette kunne det altså
være super fedt med et net-kabel så vi kunne lave vores eget lille net
med "kendte" ipadresser. det virker sgu lidt mere tjecket...
Som sagt tidligere tager jeg gerne mine 3 bærbare maskiner + eeetop +eee
(den er jeg dog ikke så glad for at folk piller ved, men den er fed spm
eksempel på en lille nem administrator maskine der kan alt.) med.
mon ikke dette burde være rigeligt.

jeg tror også godt jeg kan sætte noget fjernlogon noget op, men jeg har
ikke lige nogen tynde klienter at lege med (eller den vilde erfaring med
disse andet end som bruger)