[ubuntu-dk] Ubuntu bod til "Open source-software i det offentlige"? Tynd klient

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Man Mar 16 17:30:37 GMT 2009

Jeg har nu brugt det meste af dagen til at rode lidt med hvordan tynde
klienter virker, og hvordan det skal sættes op. Jeg tror endda at jeg
har et opsæt der vil virke. nu er eneste problem at jeg ikke har nogen
tynd klient at arbejde med.
Vi har fået tilbudt at låne, men det er desværre en der skal hentes i
århus, og da jeg er bosiddende i københavn så er det en smule upraktisk.

Mit spørgsmål er derfor om der enden er nogen som til fældigvis tager et
smut til københavn i morgen eller onsdag somkunne hente og bringe, eller
omder er nogen der i københavn har adgang til en tynd klient som man
kunne låne.

hilsen michael