[ubuntu-dk] Ubuntu bod til "Open source-software i det offentlige"?

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tor Mar 5 11:00:12 GMT 2009

Hey!

Skal vi have en bod til "Open Source i det Offentlige" konferencen d.
19 marts i København?
http://www.softwareborsen.dk/konference-om-open-source-software-i-det-offentlige

Selvfølgelig skal vi det!

Jeg har allerede fået lovning på en billet - hvis der er en af jer
derude der har lyst (og har tid) så kan vi få endnu en billet, så vi
kan komme to personer ind og stille med en lille community stand.

Mvh.
Søren