[ubuntu-dk] Fwd: [Events] Events fremadrettet

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Man Jan 26 19:50:01 GMT 2009

Godt initativ Søren, jeg havde tænkt på nøjagtigt det samme i dag :)

Som Søren siger, så vil vi utroligt gerne have nogle inputs til Jaunty
Live!, så smid noget på wiki'en, noget her på listen, eller join os på
events-listen, og vær med at arrangere det.

Jo flere der bidrager, jo federe et arrangement får vi! :)

Martin