[ubuntu-dk] Fwd: [Events] Events fremadrettet

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Jan 26 12:44:19 GMT 2009

Hej alle

Så er det nu vi skal have styr på Ubuntu Live! i Ålborg i forbindelse
med udgivelsen af Ubutnu 9.04.

Jeg vil opfordre til hurtig brianstorm på events mail listen og så en
opsamling på IRC mødet på søndag. Her skal vi gerne have styr på
hvilket Ubuntu Live! vi gerne vil have, så vi har tid til at gå i gang
med at få styr på oplægsholdere, sponsorer, lokaler osv.

Erfaringerne fra sidst fortæller at vi ikke kan komme i gang i for god tid...

Se den meget tomme wiki side her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/JauntyReleaseParty

Mvh.
Søren