[ubuntu-dk] Ubuntu Live! november 2009

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Man Feb 23 20:05:08 GMT 2009

Hej alle sammen

Nu er vi godt nok ikke færdige med planlægningen af release party/Ubuntu
Live! til april, men alligevel synes jeg det er på sin plads at tage en
beslutning om afholdelse af Ubuntu til oktober/november allerede nu,
hvor Ubuntu 9.10 netop er blevet tildelt kodenavnet Karmic Koala af Mark
Shuttleworth:
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-devel-announce/2009-February/000536.html

Ifølge vores plan er det Odense, som får æren af at afvikle Ubuntu
Live!, og selvom 95% af planlægningen foregår på vores mailinglister, så
er der stadigvæk behov for et par personer, som kan være tovholdere for
den fysiske lokation. Dvs som kan finde egnede lokaler, og som i
hovedtræk kan stå for den fysiske del af arrangementet.

Det er ikke en vanvittig stor opgave, og vi er efterhånden flere, som er
blevet ret erfarne med at afvikle Ubuntu Live!. Ikke desto mindre er det
nødvendigt med nogle på lokationen.

*Så sagen er den*, at vi skal finde nogen i eller omkring Odense som
vil, kan og har lyst til at være vært for arrangementet.

Jeg er ikke bekendt med så mange fra Odense-egnen i Ubuntu Danmark, så
man må gerne melde sig på banen, hvis man vil være med at arrangere
Ubuntu Live! i Odense. Hvis vi ikke kan finde nogen, som kan eller vil,
så må vi tage det op til overvejelse, om arrangementet skal overgå til
den næste by på listen: Århus.

Men jer fra Odense: Kom endelig på banen hvis vi skal fejre Karmic Koala
i Odense til efteråret :-)

Mvh
Martin