[ubuntu-dk] Bøger

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Feb 11 08:27:57 GMT 2009

Hej alle.

Vi har i foreningen nogle bøger. Se listen her:
http://wiki.ubuntu-dk.org/ejendele

Der er jo ingen grund til at de skal ligge i en kasse hos mig og samle
støv, så nu prøver vi at lege 'bibliotek'.

Så hvis du syntes at en eller flere af bøgerne yder spændende så giv
lyd! Du kan enten afhente dem hos mig i København - ellers kan det
være jeg kan tage udvalgte bøger med til Jylland til april når vi
afholder Ubuntu Live!

Ideen er at vi løbende registrer på wiki'en hvor den enkelte bog er
henne i landet og hvem der har den. Bemærk at bøgerne er foreningens
ejendom, og hvis du syntes vi skal bruge bøgerne til noget andet så er
det bare at stille et forslag til et af vores møder.

Mvh.
Søren