[ubuntu-dk] Program til Ubuntu Live! - til IRC mødet d. 18. februar.

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Feb 11 23:26:12 GMT 2009

Hej alle.

Selvom det nu er torsdag og der er under en uge til næste irc møde så
vover jeg pelsen og sætter et punkt til 'afstemning' på mødet.

Vi skal have fundet et fornuftigt program (med det forbehold at vi
selvfølgelig ikke er sikre på hvem vi kan få som oplægsholdere osv.).
Jeg har lavet et forslag, men hvis vi skal have noget at stemme om
skal der næsten være mere end et forslag... så hvis du kan lave et
bedre program (og det kan du sikkert, jeg har lavet det meget hurtigt
og jeg er mildest talt lidt træt) så smid det på wiki siden, så kan vi
tale om fordele og ulemper her på mail liste og endelig på mødet på
onsdag.

Det endelige program vælges så på onsdag.

Programforslag her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/JauntyReleaseParty#Forslag%20til%20program
Møde wik her: https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de29

Mvh.