[ubuntu-dk] Hjemmesidemødet that never was

Christoffer Kiilerich Nielsen eitreach at gmail.com
Fre Dec 4 16:12:37 GMT 2009

Hej folkens.

Jeg var så smart at ligge mig syg i onsdags, så jeg kunne ikke være der. Det
er mit indtryk at der heller ikke var ret mange andre - så jeg foreslår at
vi - igen, prøver at få stablet et møde på benene, denne gang i forlængelse
af vores almindelige møde. På den måde er det sværere at glemme, og jeg tror
ikke det bliver et ret langt møde anyhow, så det vil være til at overkomme.

Næste møde er på søndag, kl. 16. Hvis nogle har indvendinger eller
kommentarer, forventer jeg at de bliver skrevet til listen. :)

Mvh.