[ubuntu-dk] live 10.04

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tor Dec 3 09:05:36 GMT 2009

Claus Agerskov wrote:
> Jeg vil gerne hjælpe til med, at Live! 10.04 bliver en succes med mange
> deltagere uanset om de er private, professionelle eller begge dele.

Det lyder rigtigt godt, og velkommen ombord :-)

Jo flere interessenter vi kan være, og  jo bredere et spektrum af den
danske Open Source branche vi kan være, som samarbejder om Live! 10.04,
jo større er chancen for et succesfuldt Live!

Jeg personligt velkommer KLID på banen som samarbejdspartner. På vores
møde på søndag om Live! 10.04 synes jeg vi skal tage en beslutning
omkring samarbejdspartnere. Personligt synes jeg vi skal inddrage de
samarbejdspartnere vi kan (hvor det giver mening selvfølgelig).

Claus, onsdag den 16. er jeg i Kbh, og har en ledig periode lige over
middag. Så afhængig af hvad vi helt nøjagtig beslutter på søndag, kunne
det være vi skulle mødes og snakke om hvordan KLID bedst kan bidrage?