[ubuntu-dk] IRC mødet på søndag

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tir Sep 30 21:00:52 BST 2008

Jeg kan da lige fortælle, at den måde det teknisk foregår på med
planeten, er at planeten er "peget" ind på Launchpad gruppen Ubuntu-dk-vip.

Nu er det Søren Hansen, der står for den, men jeg ved ikke, om det kan
lade sig gøre at individuelt udelukke brugere fra planeten, eller om det
i såfald ville være nødvendigt at oprette en LP-gruppe udelukkende til
planeten, som man kunne være medlem af uafhængig af øvrigt ubuntu-dk
medlemsskab. Eller måske noget helt tredje...

Personligt har jeg det også ambivalent med det, men synes også at det er
drøn-ærgeligt, at der ikke er flere indlæg på planeten.

Et alternativt forslag kunne være at lave en planet mere, som kunne være
en Planet Ubuntu DK Brugere, hvor almindelige medlemmer kan poste indlæg
indenfor givne retningslinjer og CoC.

Mvh
Martin