[ubuntu-dk] IRC mødet på søndag

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tir Sep 30 18:41:38 BST 2008

Hej alle

På søndag holder vi igen møde på IRC kl. 16.00, og her har jeg tilføjet
et punkt, som også godt kan tåle lidt diskussion inden da:

Nemlig at åbne planet.ubuntu-dk.org for alle medlemmer af foreningen, i
stedet for at det kun er en udvalgt skare blandt dem, som kan skrive til
den. Baggrunden er for lidt aktivitet på planeten.

Hvis der er generel positiv stemning for det, vil jeg anbefale at der
udarbejdes nogle retningslinjer, som mere tydeligt forklarer, at man
skal holde sig indenfor CoC (så man har hjemmel til at smide folk af),
og at det kun kan være Ubuntu-relevante emner, der må postes på den.

https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Møder/IRCMøde20

Mvh
Martin