[ubuntu-dk] OpenSourceDays 2008

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Sep 29 22:24:59 BST 2008

2008/9/29 Martin Pihl <martin at martinpihl.dk>:
> Hm, det vil næsten være FOR ærgeligt, hvis vi ikke når at får noget med
> om foreningen. Det kunne jo være en god chance for at få flere indmeldte
> medlemmer, og eventuelt hjælpe interessede med at gpg-signe CoC på stedet...
>
> Hvis jeg får projektfilen til LoCo-folderen, kan jeg nok nå at flette
> noget ind om foreningen. Men mine grafiske evner er ikke de vilde, så
> hvis der er nogen, som hurtigt kan bakse noget sammen, ville det være
> langt at foretrække :)

Projektfilen forsvandt desværre på den mobile harddisk, som jeg kom
til at skubbe på gulvet, mens jeg var ved at overføre. Den er desværre
helt umulig at komme i kontakt med. Men jeg burde godt kunne rekreere
med lidt arbejde. Hvis nogen kan have en tekst klar senest onsdag
aften, så kan jeg få den fikset færdig torsdag aften, og så har vi
alle fredag til at printe.