[ubuntu-dk] Ubuntu i DR Pengemagasinet

Christoffer Kiilerich Nielsen eitreach at gmail.com
Tor Okt 30 23:14:54 GMT 2008

Det er intet mindre end fantastisk. Det er positivt på så utroligt mange
punkter, og det er ikke bare jungletrommer - det er nærmere end ny single
fra Safri Duo. Det er ikke så lidt momentum vi snakker om, og løber Live!
også af - som forhåbentligt får en masse flere deltagende.

Kudos - som så mange allerede har sagt.