[ubuntu-dk] Money money money

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Okt 21 21:24:45 BST 2008

Hej alle.

Vi har nogle penge vi kan bruge til Ubuntu Live.

Kom gerne med kommentarer til nedenstående - eller ideer til andre
ting vi kan bruge penge på. Jeg forventer at gå i gang med at 'købe
ind' torsdag. Når vi har fået trykt plakater skal folk fra københavns
området der har lyst til at par stykker at hænge op på studie,
arbejde, bibliotek eller hvor det måtte være endelige kontakt mig.

Mvh.
Søren