[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 41, Udgave 7

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Lør Okt 18 14:46:33 BST 2008

2008/10/18 Søren Nielsen <nebulus at n-crypt.dk>:
> [...]
>>> 9.04: Aalborg

> Jeg synes måske nok det er lige friskt nok at planlægge to år frem i
> tiden. Synes blot vi skal tage det fra gang til gang og evt. gerne som
> nu hvor vi aftaler udgivelse og udgivelse+1.
>
> Men på den anden side vil jeg ikke stå i vejen for folk der rent faktisk
> har tid og lyst til at "male cykelskuret" :)

Nu er cykelskure ellers min specialitet :-)

Men det var også mere tænkt som en måde så folk ikke pludselig
begynder at brokke sig over Københavneri eller modsætningen. Hvis der
er besluttet nogle grundregler, så kan man undgå lidt whining senere
(sikkert ikke alt). Det var tænkt som en nogenlunde fordeling, snare
end en masterplan frem til 2012.

Men Ad-hoc er som sagt også en fin mulighed.