[ubuntu-dk] planet.ubuntu-dk.org (og ubuntu-vip)

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Okt 8 13:31:23 BST 2008

Hej alle

På sidste irc møde var der lidt blandede meninger om hvad vi gør med
planet.ubuntu-dk.org. Vi nåede dog ikke nogen konklusion, men blev
enige om at tage det op på næste møde. Jeg har prøvet at opstille
nogle forskellige muligheder her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de21/Talk

Hvis du syntes at din holdning ikke er dækket af et af disse forslag
så tilføj endelig flere muligheder eller detaljer. Jeg håber at vi kan
bruge den side som udgangspunkt for en afstemnings.

For at give alle tid til at tænke over tingene syntes jeg endelig vi
skal tage diskussionen her på mail listen før irc mødet, så alle gode
argumenter for / imod de forskellige forslag kan komme frem og folk
kan gå og tænke over emnet inden onsdag d. 15.

Bemærk også at jeg har lavet et forslag om at fjerne ubuntu-dk-vip
gruppen (hvis vi vælger at give adgang på anden vis til planeten).

Mvh.
Søren