[ubuntu-dk] Xfce oversættelser til gennemlæsning

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Ons Okt 8 10:55:57 BST 2008

Hej Per

Jeg har ikke rigtigt nogen erfaring med oversættelse, så jeg kunne godt
tænke mig at høre hvad der kræves.
Vil jeg evt. få tilsendt en række ord med dertil hørende oversættelser,
som jeg skal checke er i orden, eller hvordan vil det foregå? Jeg kunne
godt tænke mig at hjælpe med en del af det, hvis der stadig er behov for
det.

Jesper