[ubuntu-dk] Ubuntu i fokus

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Man Nov 17 00:11:16 GMT 2008

Hej alle,

Jeg har længe gået og leget med tanken om at holde et foredrag på min
skole om Ubuntu og Fri Software generelt.

Jeg har talt lidt med min skoles IT-admin om det, og han er meget
positiv over for idéen; jeg tænker bare, at én skole er fint, mens det
ville være bedre at få flere med.

Derfor foreslår jeg at vi måske kunne afholde noget "Ubuntu-dage" eller
"Ubuntu-uge"-værk en gang i foråret, hvor folk der kunne være
interesserede, tager kontakt til forskellige gymnasier/klubber/whatever
og spørger, om de må komme og holde et kort oplæg om Ubuntu, køre en
workshop---og så slutte det hele af med et brag af et arrangement i en
af landets storbyer.

Er der opbakning? Kan vi få det til at fungere?

/Lasse