[ubuntu-dk] ubertha på #ubuntu-dk

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Søn Nov 16 18:56:57 GMT 2008

16. nov. 2008 18.18 skrev Jesper Jarlskov <jesper at jarlskov.dk>:
> og endnu engang til listen, og ikke kun til Martin.
>
> Hvad med "... hvis du ikke har fået svar efter et stykke tid." ?
> Der er jo ingen regler der siger at man SKAL spørge på IRC, og derefter
> vente 30min før man får lov til at spørge på forummet, og jeg synes
> hurtigt det kommer til at lyde som en regel hvis man skriver det på den
> måde :-)
>
> Jesper Jarlskov

Du kan du godt have ret i, det eneste problem er at lige nu er den
gennemsnitlige tid folk giver os til at skrive noget til dem på
omkring 180 s og det er meget frustrende at skrive på et svar for så
bare at finde ud af at personen har logget af før man kan nå at sende
det, så det kunne være rart at prøve at hive den lidt opad. Så for mig
gør det faktisk ikke noget at det kommer til at lyde lidt som en regel
selvom det ikke er det.

MVH Kenneth Nielsen