[ubuntu-dk] ubertha på #ubuntu-dk

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Søn Nov 16 17:18:10 GMT 2008

og endnu engang til listen, og ikke kun til Martin.

Hvad med "... hvis du ikke har fået svar efter et stykke tid." ?
Der er jo ingen regler der siger at man SKAL spørge på IRC, og derefter
vente 30min før man får lov til at spørge på forummet, og jeg synes
hurtigt det kommer til at lyde som en regel hvis man skriver det på den
måde :-)

Jesper Jarlskov