[ubuntu-dk] Fang oversættere !

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Ons Nov 12 09:55:49 GMT 2008

Den 12. nov. 2008 10.31 skrev Kenneth Poulsen <kenneth.poulsen at gmail.com>:

> Jeg var een af dem der fik en flyer...;-)
>
> Jeg ville meget gerne have haft et foredrag om den Danske oversættelse,
> hvordan kommer man igang, etc. så det er hermed en opfordring til næste
> gang...;-)

Det har der faktisk været en gang før, til den første (mener jeg)
udgivelsesfest og for ikke at jeg endte med at bliver sådan en oplægsholder
som aldrig går væk ;) besluttede jeg mig for at det nok var en god ide at
vente før jeg holdt et lignende et igen. Men det kan jo være at tiden er ved
at være moden.

I gør et rigtig godt stykke arbejde!

Tak

MVH Kenneth Nielsen