[ubuntu-dk] Open Source Days 2008

Niels Kjøller Hansen niels at kjoller.eu
Ons Jan 2 15:49:33 GMT 2008

On 2 Jan 2008 14:48:33 +0100,  <agger at c.dk> wrote:
> Søren kunne fortælle om livet som Ubuntu- udvikler og kerneprogrammør. Jeg vil gerne holde et oplæg om Ubuntu i almindelighed, status, brugervenlighed osv.

Lyder som to spændende oplæg. Jeg kunne eventuelt byde ind med et
oplæg om Ubuntu-samfundets governance - om styringsstrukturer fra
sabdfl ned til vores månedlige møder.

Jeg ved ikke hvorvidt det er superspændende for andre, men jeg synes
selv at det er et ganske hyggeligt og interessant aspekt af Ubuntu, og
en af de vigtigere årsager til Ubuntus succes som community distro.