[ubuntu-dk] Version2 grupper

Niels Kjøller Hansen niels at kjoller.eu
Ons Jan 2 14:55:40 GMT 2008

On Jan 2, 2008 2:25 PM, Mads Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk> wrote:

> Jeg tænkte på om vi som forsøg skulle prøve at aktivere forummet? Så vi
> kan få noget feedback fra brugerne derinde, det virker faktisk lidt tomt
> at folk ikke kan skrive tilbage.
>
> --
> Mads Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk>
> shiyee.dk

Jeg har hermed aktiveret forum, og er derudover enig med dig i at
gruppen virker lidt tom og kontakt-løs :-) Jeg har deslige forfremmet
dig (Shiyee) til konstitueret administrator. Jeg vil selv være ude at
rejse en del her i januar, så jeg tænkte at det var smart med nogen som
administrator. Velkommen til magtens tinder!

mvh
Niels