[ubuntu-dk] Temamåned om fri/open source software

Jimmy Merrild Krag jimmy.merrild.krag at mail.dk
Tor Sep 27 15:45:12 BST 2007

Er jeg den eneste der synes at så længe Nvidia (og andre producenter)
laver gode drivere til Linux, så behøver de ikke være frie?
Jeg synes generelt den der med at det hele SKAL være åbent er en lige
lovlig skræmmende én at komme med, og hvorfor skal det være "modstand"?
Er Ubuntu's filosofi ikke at vi arbejder sammen til hinandens bedste, og
at der skal være et valg? Det skal være for mennesker, ikke mod mennesker.