[ubuntu-dk] [Invitation] Folketingsvalg, tir. 13. nov. 2007 ()

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Lør Okt 27 12:54:41 BST 2007

Hvis vi et øjeblik glemmer at nedenstående mail vist ikke skulle være
sent til en mail liste, så syntes jeg valget er en glimrende anledning
til at undersøge hvilke partier der mener hvad - om IT.

Jeg syntes ikke nødvendigvis vi som "ubuntu-dk" skal gå ud at anbefale
folk at stemme på nogle partier frem for andre, men det kunne måske
være meget spændende at se en list over hvilke partier der er positivt
stemt overfor åbne standarder og brug af fri/åben software i
centraladministrationen - og hvem der er mere tilbageholdende.
Det kunne både være spændende at se hvad partierne skriver i deres
valgmateriale / programmer om IT, men måske lige så spændende at se
tilbage på hvordan partierne har stemt tidligere?
Er der nogen der har lavet sådan en sammenligning før? Eller kunne det
være noget der var nogen der har lyst til at lave?

Mvh.
Søren