[ubuntu-dk] [Invitation] Folketingsvalg, tir. 13. nov. 2007 ()

Joergen Ramskov joergen at ramskov.org
Lør Okt 27 13:18:33 BST 2007

Søren Bredlund Caspersen wrote:

> Jeg syntes ikke nødvendigvis vi som "ubuntu-dk" skal gå ud at anbefale
> folk at stemme på nogle partier frem for andre, men det kunne måske
> være meget spændende at se en list over hvilke partier der er positivt
> stemt overfor åbne standarder og brug af fri/åben software i
> centraladministrationen - og hvem der er mere tilbageholdende.
> Det kunne både være spændende at se hvad partierne skriver i deres
> valgmateriale / programmer om IT, men måske lige så spændende at se
> tilbage på hvordan partierne har stemt tidligere?
> [...]

IT-Politisk Forening (http://itpol.dk/) arbejder på at få stablet lige
netop sådan et valgmøde på benene.

Derudover har det seneste Prosa blad en artikel der hedder "Tag
temperaturen på it-politikken" (side 18). Bladet kan hentes som PDF her:
http://www.prosa.dk/magazines/pdf/Pblad_10_07.pdf

--
Joergen Ramskov

Det tager kun fem minutter at handle i Fakta, men det er både hurtigere
og billigere at plyndre en Irma-butik.
Ungdomshusets Venner
[ATS @ Politiken.dk]