[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 29, Udgave 19

Zenmester zenmester at gmail.com
Fre Okt 19 09:11:29 BST 2007

tak for i går på retro det var mægtigt at møde jer alle

for lige at følge op på en af de mange emner der var op (den dårlige
ordbog i evolution og openoffice)
har jeg fundet ud af at dansk sprog og litteratur selskab er i gang med
at skrive en elektronisk udgave af alle danske ord.

jeg har læst deres regler og der er begræsninger i brugs reglerne men de
går på komercielle interesser så måske kan man med lidt dialog gøre dem
intereseret i at hjælpe Ubuntu

http://korpus.dsl.dk/korpus2000/fakta.php?lang=dk

Anders

tor, 18 10 2007 kl. 12:00 +0100, skrev