[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Thomas Domingo Dahlmann domingo at domingo.dk
Ons Okt 17 10:35:02 BST 2007

Jeg har benyttet en kombination af openvpn og vnc, til mine forældre. De
skal så blot koble op mod min server, så kan jeg lave back-connection mod
deres pc.

Det er ikke plug-n-play, men det er sikkert og så giver det finde adgangs
muligheder til klienten, da man kan tilgå filstrukturen mm.

/Thomas
Registered Linux user number 411788
http://wiki.lnxgeek.org
"Did you remember to pay your Redmond taxes?"