[ubuntu-dk] Tre udfordringer til Linux

Joergen Ramskov joergen at ramskov.org
Ons Okt 17 10:21:39 BST 2007

Quoting Soren Hansen <soren at ubuntu.com>:

> Det er VNC, så se svaret længere oppe. Som oftest foregår den slags
> alligevel på et LAN, så manglende kryptering er ikke et kæmpe problem,
> men skal man over 'nettet, så er det helt sikkert uheldigt.

Ok, det tænkte jeg nok :) Med andre ord, en løsning svarende til
"Remote Assistance", findes ikke som en integreret "out of the box"
løsning. Som jeg tidligere skrev: Det kan helt sikkert laves og jeg
tror også det kommer.

Jeg er dog ikke enig i at det oftest foregår over LAN. I hvert fald
ikke i mit tilfælde.

--
Joergen Ramskov

Det tager kun fem minutter at handle i Fakta, men det er både hurtigere og
billigere at plyndre en Irma-butik.
Ungdomshusets Venner
[ATS @ Politiken.dk]