[ubuntu-dk] IRC møde d. 2. december kl. 16

Soren Hansen soren at ubuntu.com
Tir Nov 27 22:14:47 GMT 2007

On Tue, Nov 27, 2007 at 09:39:26PM +0100, Søren Bredlund Caspersen wrote:
> Dagsordenen kan ses her:
> https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de8 og der kan
> stadig komme nye emner på, hvis der er noget DU syntes vi skal snakke
> om.

Jeg tillod mig at lave følgende ændring: http://surl.dk/3bb/

Som jeg forsøgte at forklare på sidste møde, så er det interessante her
ikke at Launchpad er involveret.  Jeg er ikke Ubuntumedlem fordi
Launchpad siger det. Launchpad siger det, fordi jeg er det. Præcis
ligesom jeg ikke har haft udgifter, fordi det står i mit regnskab, men
det står i mit regnskab, fordi jeg har haft udgifter. Det er bare for at
ha' et sted at registrere den slags.

--
Soren Hansen
Ubuntu Server Team