[ubuntu-dk] CD uddeling

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Man Jun 25 11:38:42 BST 2007

Jeg synes du har nogle rigtigt godt idéer, Duncan!

Der er dog et par ting, som jeg måske synes vi skal udelade.

Det første er, at du nævner at vi skal fremvise IE4Linux, og det synes jeg lyder lidt mærkeligt---er der nogen grund til dette?
Jeg kan selvfølgelig godt lidt se idéen, hvis vi har folk som bruger Microsoft Exchange dagligt til deres firmamail osv., men er
dette grundlag for det? I dunno, sig endeligt til, hvis I har noget input her.

Noget andet du nævner er idéen om at tage betaling for CDerne til en evt. forening. Man kan jo selvfølgelig sige at det er
alligevel rimeligt at betale måske 5 kr. for en CD, men jeg tror på samme tid, at det vil skræmme en hel del folk væk.
Jeg synes vi skal holde os til idéen at Ubuntu er åben, fri og gratis (vi skal nok benytte ordene 'åben' og 'fri' for ikke at få
det blandet sammen med 'free as in beer').

Ellers har du nogle meget gode idéer dér. Hvad med Instant Messaging? Var det ikke en idé at vise folk, at de stadig kan bruge
deres elskede MSN Messenger (i Pidgin)?

Jeg ville også meget gerne hjælpe til med at stå i en sådan bod i nogle timer.

- - Lasse Havelund

P.S.: Jeg har attached min public key den her gang så I slipper for den endeløse strøm af codeblocks ;).