[ubuntu-dk] CD uddeling

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Søn Jun 24 15:12:28 BST 2007

Jeg kan godt lide det du siger---men hvordan mener du, at vi skal skaffe maskinerne, og internetforbindelsen?

Man kunne selvfølgelig se om man kunne skaffe en aftale med en butik og se om man kunne låne deres wi-fi, men mon ikke de fleste
af disse butikker lever af at sælge hardware og Microsoft software?

- - Lasse Havelund