[ubuntu-dk] CD uddeling

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Fre Jul 27 22:17:00 BST 2007

Hvordan ser status ud?

Vi har:

* Lån af 2 ens computere til standen. (Well, jeg har foræret dem jeg
snakkede om, til et par familiemedlemmer, men køber nogle nye når tiden
kommer!)
* Kr. 5000,00 som backupfond, hvis der mangler noget. (F.eks. til batterier,
invertere, osv... - Jeg beholder disse ting efter arrangementet! - Evt. til
en anden gang!)

Vi mangler:

* Rigeligt med cd'er (ubuntu+kubuntu) - Lasse, tager du kontakt?
* En passende stand - Skal vi tage en aften på Huset? (Det skal næsten ikke
bare være et bord?)
* En Parasol
* Noget grafik til skilte, bannere, flyers m.v.
* En datakort-internetforbindelse (det der pjank, hvor man kan være på
overalt - næsten!)
* Strøm til standen - Jeg kan evt. foranstalte 4 bilbatterier og 2 invertere
- det giver strøm nok til ca. 8 timers drift. (af 2 computere med fladskærm)
* En Q&A-liste
* Poloshirts (Fås de med et kubuntu-logo, også?)

* Noget, som jeg evt. har glemt, her!

/Daniel