[ubuntu-dk] CD uddeling

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Man Jul 2 15:54:22 BST 2007

Jeg er optimist hvad angår tilslutning til projektet udefra... 400 cd'er
ialt er ikke urealistisk, og i øvrigt kan jeg afsætte resten i Elektronik
Lavpris på Vesterbrogade. (Vi sender til interesserede kunder pr. postordre,
og har en cd-stand stående i butikken, hvor de forsvinder ret hurtigt...)

Umiddelbart tror jeg vi udskyder det, så det ikke bliver i festugen, men
blot en dag, hvor der er mange i gågaden.

...og sandsynligvis efter Gutsy Gibbon! - Så har vi den nyeste version, og
forhåbentlig et "færdigt produkt" mht. standen.

/Daniel