[ubuntu-dk] CD uddeling

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Ons Jul 4 00:29:07 BST 2007

Jeg har købt dem af 2 årsager:

De er billige, og ser meget fornuftige ud, mht. hardware... (64-bit er OK,
nvidia er jo fint, osv...) - Ser du nogle showstoppers?

Jeg har nok maskinerne indenfor 14 dage, og regner med straks ;) at
installere hhv. ubuntu og kubuntu på dem.
...men igen, sigter vi ikke efter at få gutsy med under paraplyen?

Skal vi til gengæld få stykket en software-liste sammen til hhv. ubuntu og
kubuntu-maskinerne?

/Daniel