[ubuntu-dk] Planlægning af LinuxForum2007

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Lør Jan 27 10:28:04 GMT 2007

> Indtil videre regner jeg med at jeg afligevel skal ind og hjælpe på LF
> så kunne da godt have noget med eller hente og bringe noget.
>
> Hvis det er mere end til en person bil, så skal jeg lige forhør mig om
> muligheden for at låne en kassevogn
>
> Mvh
>
> Jan

Det er super hvis det kan lade sige gøre.
Altså hvis vi beslutter os for at bruge sådan nogle vægge vil de nok være
for store til at kunne være i en personbil. Men lad os nu lige se, jeg skal
lige først have undersøgt hvad jeg kan få fat i. Transporten er så i givet
fald fra DTU (lige nord for lyngby) og ind til Linuxforum på arkitektskolen.
MVH Kenneth