[ubuntu-dk] Planlægning af LinuxForum2007

Jan Nielsen jan at itedb.dk
Lør Jan 27 10:20:05 GMT 2007

On lør, 2007-01-27 at 11:12 +0100, Kenneth Nielsen wrote:

> Ok men som sagt så tror jeg godt at jeg kan skaffe dem. Men det kræver så at
> jeg hører fra nogen der har bil som vil kunne transportere dem. Men det kan
> vi selvfølgelig også snakke om til mødet

Hej

Har ikke været aktivt. Men har fulgt med i snakken?

Hvorfra og hvor til skal den transporteres.

Indtil videre regner jeg med at jeg afligevel skal ind og hjælpe på LF
så kunne da godt have noget med eller hente og bringe noget.

Hvis det er mere end til en person bil, så skal jeg lige forhør mig om
muligheden for at låne en kassevogn

Mvh

Jan