[ubuntu-dk] Stuff til Linux Forum 2007

Soren Hansen sh at linux2go.dk
Ons Jan 24 02:36:47 GMT 2007

On Tue, Jan 23, 2007 at 09:22:18PM +0100, Niels Kjøller Hansen wrote:
> Er bestilt.

Super!

> Jeg synes at det er vigtigt at vi fremstår som et community og ikke
> et-eller-andet selskabs stik-i-rend-drenge M/K.

Præcis, så hvis udgifterne ikke er specielt store, så synes jeg ikke,
der er nogen speciel grund til at søge sponsorer, men vælger vi at gøre
det alligevel, så kender jeg da nok i hvert fald et enkelt firma, der
godt vil betale noget af gildet. :-)

> Vi kan tage det op på mødet, eller i en evt. udpeget konference-
> gruppe.

Det lyder som en god idé.

> Jeg vil prøve at skrive noget inden mødet, men der er ingen grund til
> at vi ikke kan gøre det parallelt, så kan vi jo klippe/klistre til
> sidst.  Jeg skal arbejde hele dagen i morgen, så det bliver kun i
> eventuelle rolige øjeblikke at jeg kan skrive på det, så kvaliteten er
> måske ikke helt i top.

Jeg har også oparbejdet en ambition om at forfatte et eller andet, så vi
har i hvert fald to bidrag, der kan klippe/klistres fra. :-)

> Jeg tror det kan blive rigtigt fedt, så jeg håber vi kan holde
> momentum!

Helt sikkert!

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |