[ubuntu-dk] Stuff til Linux Forum 2007

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Jan 23 20:22:18 GMT 2007

Soren Hansen skrev:

> Helt sikkert. Så håber jeg bare, de kan nå at dukke op. Bestiller du med
> det samme?

Er bestilt. Derudover har jeg bestilt 100 stk Kubuntu Dapper CD'er for
ikke at snyde KDE-folket. Derudover har jeg i al optimisme bestilt 50
Ubuntu Dapper, i tilfælde af at vi skulle løbe tør :-). Marilize Coetzee
fra Ubuntu/Shipit har også givet os lov til at få en konference-pakke
med t-shirts (ukendte størrelser) og klistermærker. Så er det som du
skriver bare et spørgsmål om de kan nå frem.

> T-shirts til os og klistermærker til uddeling, antager jeg?

Jeps. Evt kan klistermærkerne også bruges til dekoration på standen.

> Vi må lige se, om vi selv vil betale noget og i givet fald hvor meget,
> eller om vi skal forsøge at få nogle firmaer til at betale gildet, men
> den slags medfører som regel krav om en eller anden form for eksponering
> i den forbindelse og det er:
> 1. ikke sikkert det er tilladt med reklame på den måde på en gratis stand,
> 2. ikke sikkert vi overhovedet er interesseret i at svine vores pæne
>    Ubuntu-stand til med reklamer. :-)

Mit forslag ville umiddelbart være at vi skrev til relevante firmaer
(firmaerne på den danske del af
http://www.ubuntu.com/support/marketplace/europe) og hørte om de ville
sponsorere os, imod at de fik lov til at ligge en reklame i poserne, og
evt. en lille meddelelse på standen, hvis vi må. Jeg synes at det er
vigtigt at vi fremstår som et community og ikke et-eller-andet selskabs
stik-i-rend-drenge M/K.

Vi kan tage det op på mødet, eller i en evt. udpeget konference-gruppe.

> Ansøgningsfristen er torsdag, så jeg synes det er liiige tæt nok på,
> medmindre nogen skriver et udkast på forhånd, som kan
> diskuteres/godkendes på mødet, så det i princippet er klar til
> afsendelse torsdag. Nogen frivillige?

Jeg vil prøve at skrive noget inden mødet, men der er ingen grund til at
vi ikke kan gøre det parallelt, så kan vi jo klippe/klistre til sidst.
Jeg skal arbejde hele dagen i morgen, så det bliver kun i eventuelle
rolige øjeblikke at jeg kan skrive på det, så kvaliteten er måske ikke
helt i top.

Jeg tror det kan blive rigtigt fedt, så jeg håber vi kan holde momentum!

mvh
Niels