[ubuntu-dk] Stuff til Linux Forum 2007

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Jan 22 14:48:48 GMT 2007

Jeg har mailet lidt med Jono Bacon (Community Manager el.lign. hos Canonical).

Meldingen lyder at de normalt kun sender Edgy-CD'er til officielle
LoCoTeams, og så langt er vi ikke nået endnu. Jeg har lavet en
'ansøgning' på https://wiki.ubuntu.com/DanishTeamApprovalApplication

Jonos kommentar var at vi var ved at være der, men at vi kunne bruge
lidt mere erfaring, og meget gerne lidt mere på roadmappet. Roadmappet
kan vi tage os af på onsdag, erfaringerne på komme lidt hen af vejen.

Han har dog autoriseret at vi kan få 200 Edgy-CD'er, hvor en normal
pakke er 500. Så det synes jeg at vi skulle gøre.

Mht. konference-kittet blev jeg henvist til shipit. Jeg ved ikke hvor
relevant det er at få leaflets på engelsk, jeg synes det ville være
fedt at lave dem selv på dansk. Så det fede er T-shirts og
klistermærker, ikke sandt?

Jeg synes det ville være fedt hvis vi kunne lave nogle
konference-poser, ligesom http://www.geekosophical.net/?p=63 har
gjort. Det eneste vi skal betale for er nogle plastikposer. Jeg ved
ikke hvor man får sådan nogle. Jeg snakkede med Scanlux.dk, og de har
nogle standard hvide (ikke knitre) til 38 øre per stk. De sælges i
minimumskvantum af 1000 stk, så det er måske lidt overkill. Men til
gengæld er det billigt. Man kan også få nogle sorte og hvide med
striber, som er lidt 'sjovere'. De burde have dem på lager midt i
februar. Det kan vi jo overveje, hvis ikke vi finder noget andet. .

Jeg går ud fra at vi diskuterer ansøgningen til LinuxForum på mødet på onsdag?