[ubuntu-dk] Stuff til Linux Forum 2007

Soren Hansen sh at linux2go.dk
Man Jan 22 15:59:47 GMT 2007

On Mon, Jan 22, 2007 at 03:48:48PM +0100, Niels Kjøller Hansen wrote:
> Han har dog autoriseret at vi kan få 200 Edgy-CD'er, hvor en normal
> pakke er 500. Så det synes jeg at vi skulle gøre.

Helt sikkert. Så håber jeg bare, de kan nå at dukke op. Bestiller du med
det samme?

> Mht. konference-kittet blev jeg henvist til shipit. Jeg ved ikke hvor
> relevant det er at få leaflets på engelsk, jeg synes det ville være
> fedt at lave dem selv på dansk. Så det fede er T-shirts og
> klistermærker, ikke sandt?

T-shirts til os og klistermærker til uddeling, antager jeg?

> [...]
> konference-poser, ligesom http://www.geekosophical.net/?p=63 har
> gjort. Det eneste vi skal betale for er nogle plastikposer. Jeg ved
> ikke hvor man får sådan nogle. Jeg snakkede med Scanlux.dk, og de har
> nogle standard hvide (ikke knitre) til 38 øre per stk. De sælges i
> minimumskvantum af 1000 stk, så det er måske lidt overkill. Men til
> gengæld er det billigt. Man kan også få nogle sorte og hvide med
> striber, som er lidt 'sjovere'. De burde have dem på lager midt i
> februar. Det kan vi jo overveje, hvis ikke vi finder noget andet. .

Vi må lige se, om vi selv vil betale noget og i givet fald hvor meget,
eller om vi skal forsøge at få nogle firmaer til at betale gildet, men
den slags medfører som regel krav om en eller anden form for eksponering
i den forbindelse og det er:
1. ikke sikkert det er tilladt med reklame på den måde på en gratis stand,
2. ikke sikkert vi overhovedet er interesseret i at svine vores pæne
   Ubuntu-stand til med reklamer. :-)

> Jeg går ud fra at vi diskuterer ansøgningen til LinuxForum på mødet på
> onsdag?

Ansøgningsfristen er torsdag, så jeg synes det er liiige tæt nok på,
medmindre nogen skriver et udkast på forhånd, som kan
diskuteres/godkendes på mødet, så det i princippet er klar til
afsendelse torsdag. Nogen frivillige?

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |