[ubuntu-dk] Stavefejl på hjemmesiden

Carsten Agger agger at c.dk
Man Dec 10 09:20:07 GMT 2007

Martin Villiam Jensen <info at blackcave.dk> wrote:

> "klikker på

> Jeg har lige ændret det tidligere idag. Og som Pihl siger i en anden
> mail, så er vi klar godt klar over at der bl.a. er et par stavefejl i
> teksten.
> Der er pt. meget at se til, jeg sidder selv og bruger virkelig meget
> tid
> på at rydde op i forum, indtil videre er jeg kun lige kommet igennem
> den
> første kategori...

Godt at se, der er rettet lidt op - en rigtig god idé med en sådan side, og forummet er også lige i øjet :-)

jeg har skrevet en temmelig skamløs reklame for LoCo-gruppen og UbuntuDanmark.dk på min blog ... :

http://www.modspil.dk/itpolitik/ubuntu_dk.html

og der er jo nok ingen tvivl om, at en side som UbuntuDanmark.dk vil blive populær og vigtig de næste år, hvor Ubuntu iflg. en artikel i Computerworld er en af de ting, som danskere med interesse for Open Source er mest
interesseret i.