[ubuntu-dk] Afbud :(

Niels Kjøller Hansen niels at kjoller.eu
Søn Dec 2 13:32:56 GMT 2007

Jeg kan heller ikke komme, men havde ikke lige tænkt på at sende et
afbud. Jeg er ret sikker på at vi besluttede at man skulle være til
mødet for at blive godkendt, så jeg har derfor fjernet mig selv fra
listen over kandidater til godkendelse. Derudover udgår punktet om
Version2. Jeg har stadig ikke gjort noget ved det, men afleverer
eksamensopgave på tirsdag, og burde så kunne tage mig sammen :-). Jeg
beklager meget min nølen. Hvis nogen vil tage over er de velkomne til
det, men som sagt regner jeg med at få rykket i løbet af december.

mvh
Niels