[ubuntu-dk] Afbud :(

Soren Hansen soren at ubuntu.com
Søn Dec 2 13:15:20 GMT 2007

Hej folkens!

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til mødet kl. 16 i dag.

Jeg kan ærligt talt ikke huske, om vi besluttede, at det skulle være et
krav, at man mødte op til mødet for at blive godkendt som medlem. Hvis
ikke, så vil jeg gerne have min ansøgning behandlet i mit fravær.

PS: Jeg skal nok sørge for at opdatere Launchpad med de nye medlemmer,
når jeg vender tilbage til virkeligheden i aften engang. Jeg kigger bare
i IRC loggen.

--
Soren Hansen
Ubuntu Server Team