[ubuntu-dk] Feisty release

Martin Willemoes Hansen mwh at sysrq.dk
Lør Apr 14 21:42:38 BST 2007

El sáb, 14-04-2007 a las 16:00 +0200, Daniel Skov Klejnstrup escribió:
> Hej Søren,
>
> God idé! - Men jeg er fra Århus!
>
> Hvis der er nogen i Århus der havde nogen ideer, er jeg med!

Hej Daniel,
snakkede lidt med Martin fra Bestyrelsen om at holde noget i ØJLUG i
samarbejde med de Ubuntu folk der er her i området. Men det var nok mere
tænkt som et møde efter udgivelsen, hvor der Feisty kunne demonstreres
og der kunne øves hjælp til folk der ville have installeret eller hjælp
til at bruge Feisty.