ubuntu-dk UbuntuLove.dk er ved at være på benene - lidt hjælp kan bruges

Niels Hansen niels at mboks.dk
Ons Jun 7 19:46:16 BST 2006

Hej Ubuntu-dk'er

Niels Kjøller Hansen og jeg har på det sidste arbejdet på at få lavet en hjemmeside for personer der er interesseret i Ubuntu. Vi har valgt at kalde siden UbuntuLove.dk. Den er ikke helt færdig endnu, men vi håber på at kunne blive færdige så hurtigt som muligt.
Det ville være meget rart, hvis nogle af jer fra listen, vil kigge det vi har lavet igennem og komme med nogle kommentarer eller eventuelt hjælpe med til at lave det sidste færdigt. Vi har netop lagt det der er lavet ind til videre ind på ubuntu-dk wikien (http://ubuntu-dk.org/Wiki/UbuntuNewbieSite).
Vi kunne som sagt godt tænke os, at der var nogle der læste det der er lavet igennem og kommer med kommentarer. Hvis der er nogen der har tid og lyst, må i meget gerne skrive mere til. Der mangler især lidt om den daglige brug af Ubuntu.

Jeg vil i øvrigt lige sige tak til de af jer, der tilbød at hjælpe med at få skaffet domæne og hosting. Det lykkedes heldigvis at klare det med de kontakter vi allerede havde til ubuntu-eu folkene.

Vi glæder os til at høre nogle kommentarer til arbejdet!

Mvh, Niels