ubuntu-dk Firefox startsiden - små rettelser

Martin Willemoes Hansen mwh at sysrq.dk
Man Apr 17 22:44:07 BST 2006

El lun, 17-04-2006 a las 10:57 +0200, Lasse Nielsen escribió:
> Mht. "Ubuntu Projektet" vs. "Ubuntuprojektet" er jeg enig med Niels: det
> er mest korrekt at have det samlet.

Jeps, det er et ord.

> Dog synes jeg det lyder mærkeligt at bruge "Samfund" -- jeg ved ikke
> lige hvad vi ellers kan skrive, men det lyder sært -- for mig, ihvertfald.

Umiddelbart lyder samfund for mig mere som nogle mennesker der lever
sammen, der har fundet sammen ... mens fællesskab er mere
løst/fleksibelt for mig, jeg har noget fælles med nogen men jeg lever
ikke sammen med dem.

Jeg vil vælge at bruge fællesskab i dette tilfælde.

Hygge
--
Martin Willemoes Hansen