RedHat: Truth happens

ziogas panos zioscx at yahoo.gr
Tue Jan 19 17:53:43 GMT 2010

Καλησπέρα Θεόδοτε !
Ξέρεις άν τα τελευταία ubuntu που βγήκαν είναι στα Ελληνικά, Αγγλικά δέ γνωρίζω αρκετά και δυσκολέυομαι παρ΄όλα αυτά θέλω να ασχοληθώ με τα linux και περισότερο με τα ubuntu που είναι πιό ευκολόχρηστα.
Θα ήθελα να μου πείς άν ξέρεις μηπως υπάρχει κανένα εγχειρίδιο χρήσης άν είναι δυνατό στα Ελληνικά για να ξεκινήσω να μάθω πρώτα πρώτα τα βασικα...πώς εγκαθηστώ προγράμματα, που μπορώ να βρώ γιατί είναι πολύ κρίμα να υπάρχουν ελέυθερα όπως πρέπει να είναι και απλά επειδή δέ τα γνωρίζω να μή μπορώ να τα βάλω στο pc.

Aν μπορείς σε παρακαλώ απάντησε μου.

Ζιώγας Παναγιώτης
zioscx at yahoo.gr

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr