[U-co] Solución vulnerabilidad bash en Ubuntu

Mie Oct 1 20:28:52 UTC 2014

GNU bash, versión 4.3.11(1)-release (x86_64-pc-linux-gnu)
Copyright (C) 2013 Free Software Foundation, Inc.
Licencia GPLv3+: GPL de GNU versión 3 o posterior <
http://gnu.org/licenses/gpl.html>

This is free software; you are free to change and redistribute it.
There is NO WARRANTY, to the extent permitted by law.

Esta o alguna superior